Munkaterületek használata
A munkaterületek a rendszerben különálló környezetet biztosítanak azon részeknek, amik támogatják ezt a funkciót.
Alapértelmezetten egyetlen munkaterület létezik, és legtöbb esetben ez elegendő is.
Bizonyos esetekben azonban indokolt lehet, sőt elkerülhetetlen a munkaterületek használata. Ilyen esetek lehetnek például: a társasházkezelő modul, ahol az egyes házak adatait, beállításait, konfigurációját a többitől függetlenül kell kezelni. Vagy egy könyvelő iroda minden céget amit könyvel külön munkaterületként kezel.
A VOXO ERP rendszerban a Beállítások menüpont alatt lehet a munkaterületeket kezelni.
Új munkaterület létrehozása
Az új munkaterület létrehozása gommbal lehet új munkaterületet létrehozni. Minden munkaterületnek egy kódot kell adni, ami tetszőleges, de rövid, max 10 karakteres kód lehet. Nyilván ennek egyedinek kell lennie. Szintén kötelezően meg kell adni a munkaterület nevét.
A többi adat megadása opcionális.
Munkaterület szerkesztése
A Műveletek/szerkesztés gombra kattintva lehet a munkaterület adatait módosítani. Minden adat, a kód is módosítható, mivel a rendszer a munkaterületet egy belső azonosító alapján kezeli.
Munkaterület váltás
Munketerületek között a képernyő alján középen lehet váltani, a jelenlegi munkaterület névre kattintva.
Ha csak egyetlen munkaterület van, akkor ez a funkció nem jelenik meg, mert nincs értelme.
Munkamenet váltáskor a rendszer az összes böngésző ablakban, ahol ezzel a munkamenettel vagyunk bejelentkezve, frissíti a tartalmat és a kezdő oldalra lép vissza. Egyidőben több munkamenet kezeléséhez több böngésző ablakot vagy inkognitó módban indított böngésző ablakot kell használni.